رئیس جمهور آمریکا

رئیس جمهور آمریکا داشت با نخست وزیر انگلیس صحبت می کرد. یکی از مهمانان جلو آمد و پرسید شما دارید در باره چی صحبت می کنید؟ رئیس جمهور آمریکا جواب داد ما داریم برنامه هی جنگ جهانی سوم را می ریزیم. می خواهیم 14 میلیون نفر را، به علاوه ی یک دندانپزشک بکشیم. مهمان گیج شد و پرسید: چرا می خواهید یک دندانپزشک را بکشید؟ رئیس جمهور رو به نخست وزیر انگلیس کرد و گفت: نگفتم؟ هیچ کس در مورد اون 14 میلیون سوالی نمی کنه !



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت14:31---7 دی 1391
سلام وب جذابی داری گلم لینکت کردم پاسخ: خیلی ممنون من هم به ویت سر زدم اگه وقت کردم میام و منم لینکت می کنم

الهام
ساعت14:27---7 دی 1391
سلام عزیزم خیلی وب باحالی داری حتما لینکت میکنم به منم سر بزن یادت نره

الهام
ساعت14:26---7 دی 1391
سلام عزیزم خیلی وب باحالی داری حتما لینکت میکنم به منم سر بزن یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, | 18:6 | نویسنده : هانی |
  • قالب میهن بلاگ
  • سمفونی